Om man inte vet var man ska är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram.

I fredags var som sagt hela klassen iväg och spelade paintball. Vi var på en utebana i Karlstad och det var skitkul! Har blåmärken lite här och där på kroppen nu, haha. Fick även jobba några timmar i fredags när jag kom hem. Och så jobbade jag i lördags också. Sen på kvällen i lördags var det födelsedagsfest för Daniel Lund och Sara Wedberg. Blev en hel del folk där under kvällen men det var inte jättemånga som jag kände. 
 
Imorse när jag släpade mig ur sängen så drog jag och älskling igång och städade. Sen var det dags att göra sig iordning för vi skulle iväg och fira en släkting till Daniel som fyller år idag. 
Skola imorgon men den kommande veckan ser inte så jobbig ut då tre av våra lärare borta, så har inte alls många lektioner vilket är väldigt gött!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: