12-timmars tävling

Igår var jag som sagt på skolan och hjälpte till. Det är några i klassen som har anordnat denna tävling som deras gymnasiearbete. Tävlingen bestod av 5 grupper med niondeklassare, och deras uppgift var att göra ett nattduksbord som dels skulle kunna dölja sladdar så inga djur eller barn kommer åt dom. Samt att det ska finnas en låda som ska gå att låsa, där det ska gå och förvara mediciner eller andra grejer som inte barn ska få tag på. 
Jag kom dit vid lunch och så var jag där till klockan var nästan halv 10. Vid halv 6 var det middag så då åkte vi till Charlies och hämtade 34 pizzor som vi hade beställt tidigare under dagen. Sedan var det redovisning när klockan slog 8 och efter det skulle dommarn utse en vinnare. Det blev ett lag från Djurgårdsskolan som vann, priset var ett diplom och ett presentkort hos Ticnet på 500kr. Även jag fick ett presentkort då det sista som blev över lottades ut mellan oss som hade varit där extra och hjälpt till. Så det var ju inga fel!  


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: