14 november

Inatt sov jag nästan ännu dåligare än i tisdags natt. Det var så varmt så jag hade svårt att somna och sedan drömde jag massa konstiga drömmar igen. Så när jag vaknade imorse var jag helt slut och det var inte långt ifrån att jag bara stängde av klockan och la mig och sov igen. Men släpade mig upp till skolan ändå. Slutade kl 4 och då gick jag till gymmet. Sedan hem och äta något framför ett SOA avsnitt. Nu ska jag hoppa i säng för att orka med morgondagen, skola till halv 3 och sen jobbar jag till 6. Sedan på kvällen ska en stor del av släkten samlas på Träslottet eftersom min storasyster är hemma i Sverige över helgen. Ska bli väldigt kul att få träffa henne igen, saknar henne så mycket mellan gångerna vi ses!
 
 

Kommentarer
rebecka

Fin du är Ronya! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Ronya Karlsson

2013-11-15 09:14:38
URL: http://rrudmalm.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: