27 november

Igår när jag slutat skolan så kom mamma in till stan för att följa med mig till gymmet. Hon funderar på att köpa gymkort någonstans så hon var med och testade en gång på Fitness24seven. Sen när jag kom hem och Daniel kom hem från träningen åt vi baguette med skagenröra som älskling hade gjort, det var faktiskt riktigt gott! Jag tycker egentligen inte om räkor så mycket men när det var en röra så var det gott. La mig i sängen efter maten och kollade på Paradise Hotel, var riktigt trött för jag hade jättesvårt att sova under den tidigare natten..
 
Idag hade jag skola och sen jobb som vanligt, var även på gymmet när jag slutat jobbet också. Sen åkte jag hem och då hade älskling gjort mat. Under kvällen har vi vara suttit framför tvn och sen tog jag en dusch. Nu är klockan alldeles för mycket så jag ska hoppa i sängen. Satt och kollade på kläder och där blir man lätt fast!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: