Äntligen helg!

Idag slutade jag tidigt från skolan. Var på Rolls-Royce på förmiddagen och sen flyttade vi fram vår sista lektion så vi hade den innan lunch. Så skönt att sluta tidigt på en fredag! Och idag jobbade jag inte heller så det va extra skönt eftersom fredagarna brukar bli väldigt långa annars. Var på gymmet innan jag drog hem. Sen hoppade jag i duschen och nu sitter jag i soffan och slöar. Sen när Tilda har slutat så blir det tacos och Idol-mys hos henne!
 
Imorse blev jag väckt klockan 5 av att Frasse låg och bet på mitt öra, så tog han tag i ett örhänge och ryckte ut det. Haha... Alltid ska dom hålla på när man sover! Och helst av allt ska dom ligga runt om mitt huvud eller raklång över halsen så allt hår kittlar en i ansiktet. Men dom är allt bra goa!!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: