Bara en månad kvar...

..till julafton idag! Det känns att julen börjar närma sig, man ser en del som redan har hängt julbelysning i trädgården. Nästa helg är det första advent och innan dess tänkte jag försöka få upp stjärnor och ljusstakar i fönstrena. Brukar inte ha så mycket julpynt framme men vill iallafall få lite julstämning här hemma. Min kära sambo är inget stort fan av julen så det blir väl jag som får ta tag i den saken. ;)
 
Idag har det varit en slö dag för min del. Sen på eftermiddagen åkte jag och älskling och handlade grejer till tacos. Bjöd över svärföräldrarna på mat och nu ikväll har vi suttit och spelat kort och tjatat. Alltid lika trevligt! 
Nu sitter jag framför Johan Falk. Imorgon är jag ledig från skolan men ska ändå dit en stund på dagen och hjälpa till på en 12-timmars tävling som några i klassen håller i. Tar med mig kameran så ska jag gå runt och fota lite. 
 
Igår blev det utgång för mig och Tilda. Jag åkte upp till Tilda på kvällen så började vi dricka lite. Sen åkte vi ner till Mastis vid 10. Knekta Kungar skulle spela där under kvällen så det var faktiskt mycket folk där. Hade en väldigt rolig kväll! 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: