Decide what makes you happy and fight for it.


Ungefär såhär har min skoldag sett ut. Vaknade imorse och var tröttare än någonsin, även om jag hade lite sovmorgon. Har nog inte sovit så bra inatt för jag har drömt massa konstiga drömmar. Sista drömmen handla om att det spökade i en lägenhet, inte där jag bor nu utan i någon helt annan lägenhet. Det var skitläskigt så kunde inte sova. Så på sista lektionen vi hade idag, på 2,5 timme, kände jag att jag skulle kunna somna när som helst...
Men jag blev lite piggare när jag kom till gymmet, ben stod på dagens schema, körde även en del kondition. Helt slut i benen så det var extra jobbigt att cykla hem. När jag väl var hemma åkte jag och handla för att sedan göra mat till mig och älskling. Nu sitter jag här och kollar runt lite!
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: