Halloween

Igår under dagen var jag och Fannie med mamma till Karlstad. Mamma skulle till moster så då gick jag och Fannie på stan under tiden. Hittade en hel del faktiskt, ett par skor, leggings, 2 bhar, en tröja och lite småplock. :) 
Igårkväll så var det halloweenfest på Bells. Så när jag kom hem från Karlstad så hoppade jag i duschen och sen blev jag skjutsad till Tilda där vi och Elin började göra oss iordning inför kvällen. Lånade Tildas vampyrtänder så var jag och Elin vampyrer och Tilda catwoman. Vi åkte upp till Halle där det var förfest innan vi drog till Bells. Så stod vi och dansade nästan hela kvällen, hade en riktigt rolig kväll! Blev dock väldigt trött mot slutet, plus att jag fick ont i halsen och blev förkyld i fredags så det blev lite jobbigt. 
 
Idag har det varit väldigt segt, gick upp vid 12 och åt frukost och sen hamnade jag i soffan. Var och handlade förut innan jag och älskling gjorde mat. Nu tänkte jag kolla på Soa och äta godis!
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: