Ny design!

Fick hjälp av Susanna Siekkinen attt fixa till min design! Vill ha en ganska enkel men ändå snygg design och det tyckte jag hon gjorde jättebra. Är riktigt nöjd så tack så mycket Susanna! HÄR kan ni läsa hennes blogg. :)
 
Igår jobbade jag efter skolan och när jag slutat åkte jag till maxi och hämtade ut mina nya toppar från Boozt. Sen åkte jag upp till Tilda för att ha tacofredag i vanlig ordning! Vi kollade på Idol och åt massa godis. Bakade även en tårta som är till idag när Robin fyller år, den blev faktiskt fin för att vara första gången vi bakar en tårta, haha. 
 
Idag var jag ledig från jobbet men behövde ändå gå upp rätt tidigt för idag var det ett företag som säljer balklänningar på Sveamagasinet. Kollade lite på klänningarna och testade några. Än vet jag varken vilken färg eller modell på klänning jag vill ha. Har lite ideér men idag hittade jag iallafall ingen som jag fastnade för. Var inte där så länge utan jag gick till gymmet när jag kände mig klar. Idag körde jag ben med fokus på rumpan och mage. 
Nu kom jag hem för inte så längesen och tänkte kolla på ett Soa avsnitt och ta det lugnt i soffan en stund. Är jättetrött eftersom jag kom hem väldigt sent inatt och så fick jag ingen direkt sovmorgon imorse. Men ikväll blir det lite festligheter då vi ska fira Robin hemma hos honom och Tilda! :) 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: