Saknade storasyster

Hade det jättetrevligt igår på Träslottet med släkten, kul att träffa alla samtidigt och kul att se Victoria i Sverige! Vi satt där och tjata om allt möjligt fram till stängning. Sen åkte jag hem till älskling och då gick vi och la oss.
 
Idag har jag jobbat och sen när jag slutade gick jag hem och la mig i soffan framför några SOA avsnitt. Nu ska jag hoppa i duschen och sen göra mig iordning. Ikväll ska jag till Monica, Victorias mamma , där det är förfest. Våra kusiner och några fler kommer dit också. Dock kan ju inte jag följa med dom ut på Harry's sen vilket är väldigt tråkigt, men vill vara med fram tills dom ska ut iallafall! Få lite mer tid tillsammans med Victoria för imorgon åkte hon hem till England igen.
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: