We fight because we believe

Skola och jobb stod på schemat idag, som alla anda onsdagar. Dock har jag bara två lektioner på onsdagar så hinner vara hemma en stund innan jag börjar jobba. Hoppade över gymmet idag eftersom jag vaknade imorse och hade fått ont i halsen igen och hostan var lite värre. Kanske inte så smart att jag var och tränade i måndags och igår. Kände mig nästan helt frisk då men skulle nog ha väntat några dagar till. 
Just dom här senaste dagarna har jag varit så otroligt trött, tröttare än vanligt alltså. Har sovit dåligt om nätterna, antagligen för att jag har varit förkyld och för att det blir så varmt i vårt sovrum. Elementet där lever nämligen sitt egna lilla liv och blir jättevarmt utan att man ens rört det... Så nu blir det snart sängen för min del, för att orka med den långa skoldagen imorgon! 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: