13 oktober

I fredags fick jag hoppa in och jobba efter skolan. Sen när jag kom hem gick jag och älskling över till hans föräldrar där vi var bjudna på mat. Frida har varit hemma i Värmland i helgen så hon lagade jättegod mat till oss. Trevlig kväll! Senare på kvällen åkte jag till Tilda och Robin en sväng. 
Igår stod det jobb på schemat och sen var jag på gymmet innan jag åkte hem. Då gjorde jag mig iordning för att åka ut med Tilda och ta lite kort. Sen på kvällen åkte vi och hälsade på Sigge som låg hemma och var sjuk. 
 
Idag har jag varit i Rudskoga där det var kalas för min brors flickvän. Jag blev inte så långvarig för att jag behövde hem och plugga. Inte för att något fastnade i mitt huvud men... Får se hur det går på provet på tisdag! 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon börjar jag inte förens efter lunch så ska försöka hinna med gymmet innan skolan!
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: