22 oktober

Inte skrivit nu på några dagar. Sista veckan innan lovet nu och det känns väldigt bra. Ska bli skönt att ha en veckas lov även om jag kommer jobba varje dag 10-18. Slipper fortfarande skolan och plugg i en vecka och det är aldrig fel.
Tycker veckorna går jättefort nu faktiskt, vi är redan framme vid höstlovet och sen är det inte alls långt kvar tills det är jullov. Så studenten närmar sig fort!
Igårkväll var jag hos Tilda så klippte hon mig och sen färgade vi håret på varandra, skönt att bli av med min groteska utväxt! 
Idag när jag slutade skolan gick jag till gymmet. Sen var jag och handlade innan jag åkte hem. Gjorde iordning mat till mig och älskling och sen hoppade jag i duschen. Nu blev jag sittande här framför Solsidan som jag missade i söndags. Ska snart hoppa i sängen, imorgon har jag lite sovmorgon för en gångs skull! Och på eftermiddagen ska jag jobba. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: