6 oktober

Ett tag sedan jag skrev här nu. Har jobbat under veckan, alla dagar utan i torsdags. 
I fredags var jag hos Tilda på kvällen, vi åt tacos och sen kollade vi, Robin och Sigge på skräckfilm, The Conjuring. Sjukt läskig och äcklig film så var lite svårt att sova sen när ja kom hem, haha. 
Igår så jobbade jag under dagen och körde jag ett pass på gymmet innan jag cyklade hem. Gjorde mig iordning och sen åkte jag ner till Rudskoga där det var 30års kalas för min storebror. Han fyllde i april men då höll dom på att renovera köket så blev kalas/fest nu istället. Fick jättegod mat och så fick vi alla veta den goda nyheten att Victoria kommer hem till Sverige några dagar i november. Ska bli så himla kul att träffa henne och vara hela familjen/släkten samlad igen, det är ju bara hon som fattas när vi har våra släktträffar här i Sverige. Saknar henne så otroligt mycket hela tiden, min fina storasyster! ♥
Sen lite senare på kvällen så åkte jag vidare till Bäckhammar där det var fest hos Tommy. Hade en helt okej kväll! Kom hem vid 2 någon gång tror jag och då somnade jag direkt! 
 
Idag har det varit en slö dag, förstökte sova så länge som möjligt och sen låg jag i soffan framför Soa en stund. Med myskatterna i knät såklart! Sen när jag och Daniel varit och hämtat min bil i Bäckhammar så åkte jag och Tilda och delade på en pizza. Satt fint det! Satt och pratade om allt möjligt en bra stund innan vi åke hem. 
Nu sitter jag och älskling framför tvn och ska kolla på Wallander. 
 

Kommentarer
Victoria

Jag saknar dig/er så otroligt mycket också! Ska bli så kul att komma hem och fira min födelsedag med heeela familjen! Puss

2013-10-06 21:14:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: