Bare Minerals påfyllning!

Idag fick jag lite smink på posten som jag hade beställt från Victoria. Alltid lika kul att köpa smink därifrån! Den här gången köpte jag en vanlig primer, en ögonprimer, en concealer, en facial cleanser som är jättebra att tvätta bort sminket med. Och till sist en Blemish Remedy som är ett puder man använder på finnar och andra orenheter i ansiktet. Tycker att det funkar jättebra så det är verkligen att rekomendera! 
 
Var på gymmet imorse och körde ben. Sen när jag var hemma och gjorde mig iordning inför skolan så fick jag reda på att jag var helt ledig idag för att vi fick jobba hemma sista lektionen. Inga fel! Så jag har suttit hemma och pluggat nästan hela dagen, vilket var välbehövligt! Fick även badrummet städat och så har jag dammsugat. 
Nu ska jag göra en kycklingsallad till kvällsmat! 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: