Detoxkur

Halva skolveckan har nu gått och plugget har kommit igång känner jag. Nästa vecka har vi två prov så måste ta tag i det nu. Inte kul! Fick hoppa in och jobba i mådags och igår så har varit långa dagar. Men hann med gym i måndags efter jobbet iallafall och så körde jag ett pass imorse eftersom jag hade lång sovmorgon idag. Hade bara en lekton idag så det var skönt! Lunchade med mamma och sen tog vi ett varv på marken innan jag började jobba kl 2. Seg eftermiddag på jobbet idag och jag har sån fruktansvärd träningsvärk i benen så kan knappt gå, haha... 
Imorgon har vi frilufsdag med skolan, vi skulle gå på tipspromenad och sen ha volleyboll turnering på eftermiddagen, känns ju sådääär kul.
 
Har tänkt att prova en detoxkur. Detox betyder avgiftning och det rensar kroppen från gifter och slaggprodukter som man samlar på sig från tex. mat, mediciner, avgaser, cigarettrök osv. Har hört och läst att det ska funka väldigt bra och även ger en mer energi och en hälsosammare livsstil. Så täntke att det var värt att testa! Valde den kuren som man dricker, med hallon och tranbärsmak. Man blandar 12ml med ungefär 1,5l vatten och så dricker man det under hela dagen, så håller man på i 20 dagar. Men äter gör man som vanligt! 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: