Don't be afraid to change. You may lose something good but you may gain somthing better.

Jobbade igår som sagt, sen satt jag med ett skolarbete typ hela kvällen innan jag slog huvudet i kudden. 
Idag hade jag en ganska slapp dag i skolan ändå. Imorse när jag stod och gjorde mig iordning så fick jag reda på att första lektionen var inställd så jag började inte fören efter lunch. Vääldigt skönt, la mig i soffan och kollade på Soa hela förmiddagen. Slutade jag även tidigare än vanligt förut så då gick jag till gymmet innan jag åkte hem. 
Köpte thaimat till mig och älskling  förut och nu har vi bara slöat i soffan och han har packat. Imorgon åkte han till London och är borta tills på måndag. Inte kuul, kommer sakna honom! Men inte så många dagar som tur är! :) 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: