Höstbilder

Blev en kort dag för mig i skolan idag, på förmiddagen hade vi volleyboll turnering och sen fick vi grillade hamburgare. Drog hem efter det för att jag frös så, la mig i soffan en stund innan jag cyklade till gymmet och körde ett pass. Sen har jag inte gjort så mycket mer, va ute med kameran en sväng förut när katterna var ute och lekte. Sen när älskling kom hem från gymmet gjorde vi våfflor och sen hamna vi här framför tvn. Nu ska jag gå och lägga mig, upp tidigt imorgon för att åka ut till Rolls-Royce och fortsätta med gymnasiearbetet. 
 
 

Kommentarer
Bella

Åh vilka godingar. :O :D fina bilder!

Svar: jaa! dom börjar bli riktigt stora nu också :D tackar!!
Ronya Karlsson

2013-10-12 15:07:13
URL: http://isabellalindroos.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: