Höstlov=jobb

Jobb varje dag denna vecka som sagt. Så har inte orkat blogga någonting. Har slutat kl 6 och då har jag varit på gymmet innan jag åkt hem. Sen har jag ätit kvällsmat och tagit det lugnt  i soffan en stund innan jag har gått och lagt mig. Ungefär så har mina senaste dagar sett ut. Veckan har dock gått väldigt fort, imorgon är det redan fredag och på måndag är jag tillbaka i skolan igen.
Blir så less på denna årstid när det bara är tråkigt väder och det blir mörkt så fort. Sitter ju inne på jobbet hela dagarna och sen när man väl slutar så är det mörkt ute. Inte så kul! Vill att det ska vara sommar och fortfarande varmt och ljust ute!
Kom sent hem idag också eftersom jag var på gymmet. Då hade älskling fixat mat till oss och nu sitter jag här. Tänkte sitta på ett Soa avsnitt innan jag går och lägger mig. 
 
Fick duscha Frasse igår då han luktade skitäckligt när han kom in igår. Konstigt nog så sa han inte så mycket om att bli blöt. Trodde han skulle bli galen med tanke på att katter brukar hata vatten, hahah. Konstig katt det där!
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: