Maskeradfest

Igår när jag slutade skolan så åkte jag hem och fixade lite innan jag hoppade i duschen. Sen gjorde jag mig iordning och då kom också Matilda hit. Så började vi dricka lite här innan vi åkte till Karlstad för att gå ut på Nöjesfabriken, där det var maskeradfest. Det var sjuukt mycket folk så det var helt kaos där inne. Och när man skulle på toa eller komma intill baren fick man stå och vänta hur länge som helst och brottas med 100 andra. Det var väldigt jobbigt i början men sen när vi kom igång lite så brydde man sig inte så mycket längre. Hade en rolig kväll! Kom hem väldigt sent så la mig inte förens klockan var halv 4 ungefär. Hann alltså inte sova i mer än fyra timmar innan klockan ringde imorse halv 8. Då var det bara att stiga upp och bege sig mot skolan för att skriva högskoleprovet. Ångrade lite smått imorse att jag hade skrivit upp mig till det. Har suttit halvdöd hela denna dag och skrivit alla delprov, väldigt segt. Vi blev klara strax efter fyra så då var nästan hela dagen borta. Menmen! Det var skönt att komma hem och lägga sig i soffan, la mig och försökte sova en stund men kunde inte somna av någon anledning. Så ikväll blir det lugnt för min del. Ska lägga mig framför några Soa avsnitt nu med chips och godis, inga fel! 
 
Har inga bilder på hur vi var utklädda. Men jag hade bara vanliga festkläder och en sån här ögonmask på mig! 


Contiez - TRUMPSTA!!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: