Helgen

Har precis varit ute på en pw med Tilda och nu sitter jag framför tvn. Blir nog tidigt i säng idag för är ganska trött efter igår när jag var chaufför på kvällen och natten.
Åkte ner till rudskoga redan på förmiddagen igår för att jag skulle till Åtorpsmarken med Fannie och mamma en sväng. Sen lite senare skjutsade jag mamma, pappa och deras kompisar till Svartå där dom skulle på 50års kalas. När jag kom hem igen åkte jag och Fannie och hämtade varsin sallad som vi satt och åt framför tvn. Sen blev det lite godis och chips framför tvn och datorn innan jag gick och la mig en stund. Orkade inte sitta uppe och vänta tills jag skulle hämta alla igen. Gick upp vid halv 1 igen då jag skulle hämta min brors sambo och hennes kompisar i Åtorp. Och sen åke jag och hämtade mamma och dom andra. Så kom inte hem till stan försen klockan var 3-4 och då somnade jag direkt!
 
Idag försökte jag sova så länge som möjligt men vaknade ändå rätt tidigt och kunde inte somna om... Så jag gick upp och la mig i soffan och kollade på Soa. Sen följde jag med Daniel och Nicke ut till A9 där dom skulle åka cross. Jag gick/sprang en bit på spåret och sen stod jag och kollade på dom en stund innan vi drog hem. Blev tacos till middag idag och sen satte jag mig och pluggade en stund. 
 
 Fick inte plugga ifred förut, dom är bra på att vara ivägen... :)
 
 
Förut beställde jag en ny vinterjacka och en klänning som jag blev kär i, wiii! 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: