De senaste dagarna

Under hela veckan har jag jobbat efter skolan och sen har jag inte gjort så mycket mer. Men i torsdags åkte Tilda och jag ut till skärgården, ställde bilen i början och så gick vi ut till Picasso och tillbaka, så härligt att bara gå och prata om allt möjligt! 
 
Igår blev det tacos hos Tilda när jag slutat. Sen under kvällen tittade vi på tvn och bara satt och pratade. Sen bestämde vi oss för att pierca varandra, haha. Tilda tog ett hål på mig och det va inte det skönaste kan jag säga! Men när jag skulle ta på henne så gick det inte för att det typ var för hårt. Vi tryckte allt vad vi orkade men det gick inte igenom. 
 
Idag har jag jobbat på dagen. Sen när jag kom hem åt jag och sen hoppade i duschen och gjorde mig iordning lite innan Daniel skjutsade upp mig till Tilda.  Ikväll blir det inflyttning/födelsedagsfest hos Halle så vi har precis börjat dricka. :)
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: