Everything that drowns me makes me wanna fly

Halva skolveckan har nu gått och det känns bra! Jobbigaste dagen är dock imorgon då vi har massa lektioner, så slutar kl 4. 
Idag hade vi skolfoto och spexfoto i skolan, vår klass var ju som vanligt ute i god tid så vi fick komma på ett spexfoto i sista sekunden typ. Eller vår första idé funkade inte eftersom vi inte fick tag på grejer. Men vi löste det på annat sätt och det blev nog bra tror jag! Jobbade även idag och där gick faktiskt timmarna hyffsat fort. Tilda kom in när hon slutat så åkte vi till Thaien och åt såfort jag slutade. Det var väldigt gott! 
Nu sitter jag här och grejar med lite bilder. Ska lägga mig snart så jag orkar med morgondagen.
 
Några bilder från i måndags när Tilda, Hanna och jag och åkte och fotade lite! 

 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: