Julias dop

Här får ni se några bilder på dopet jag fotade igår.
Jag följde med Amelie till Björneborg ganska tidigt igår för att hon skulle vara med och fixa det sista innan dopet. Sen började det i kyrkan halv 4 och efter det var det fika. Tyckte det var jättekul att jag fick vara med och fotografera. Har dock inte lärt mig kameran och alla inställningar så bra än, men blev ändå nöjd med bilderna!
Kom hem rätt sent och då åkte jag och Amelie till maxi för att köpa lite godis innan vi åkte hem. Sen la jag mig i soffan framför en film.
 
Idag har det varit en lugn dag, jag och Daniel var ute med katterna förut och sen åt vi pizza. Nu sitter jag här och kollar efter lite kläder och redigerar några av bilderna från dopet. 


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: