Långa dagar

Usch vad trött jag har varit de senaste dagarna. Blir så långa dagar när jag går i skolan och sen jobbar till kl 6. Kommer hem sent och orkar inte göra så mycket mer. Tiden går alldeles för fort på kvällarna!
Igår efter jobbet cyklade jag direkt till Tilda så åkte vi iväg och åt pizza och tog en sväng förbi maxi. Sen åkte vi hem till henne igen för att färga bort våra gråa utväxter! 
 
Idag slutade jag skolan redan vid 12 så har jobbat nästan hela dagen. När jag kom hem förut så tog jag tag i vårt diskberg. Och nu sitter jag framför Idol och har precis ätit lite. Har köpt lite frukt som jag tänkte skära upp snart, mums! 
 
Lämnade kylskåpet i några sekunder och möts sen av det här... Tror någon vill ha mat! :)
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: