Måndag, igen

Det blev en lugn helg för mig, vilket var riktigt skönt då jag var så trött efter en lång vecka med skola och jobb varje dag. I lördags kväll låg jag i soffan och kollade på Sons Of Anarchy och åt massa gott. Älskling kom hem från match lite senare på kvällen också. 
Igår tog jag och Daniel med katterna över till hans föräldrar så fick dom springa runt och leka medans Daniel och Lennart grejade. På eftermiddagen gick jag upp till Lisas höljd och sprang på spåret. Sen gjorde jag mat tills älskling kom hem från dömning. Resten av kvällen spenderades framför tvn.    

Idag hade jag sovmorgon vilket är väldigt skönt att ha på måndagar. Jobbade jag efter skolan igen, och så kommer även denna vecka se ut. Jobbar alla eftermiddagar förutom torsdag. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: