Nu är kameran beställd!

Igår när jag slutat jobbet åkte jag hem och åt och sen kom mamma och hämtade mig. Hon hade varit i stan på kvällen så då följde med med henne ner till rudskoga och sov där tills idag. Satt och kollade på tv igårkväll med hela familjen och deras nya kattunge Tarzan, så himla söt! Somnade ganska sent så imorse orkade jag knappt gå upp. Åkte med mamma in till stan på morgonen eftersom jag skulle jobba. 

Lilla Tarzan!
 
Beställde min kamera på jobbet förut, det blev en Canon EOS 100D med ett 18-55mm objektiv på. Stod i valet och kvalet mellan den och en EOS 600D men valde 100an för att den är en helt ny modell och den är lite mindre i storleken, plus att den har touchskärm och HDR funktionen inbyggd. Så i mitten av veckan kommer den nog, spännande! Beställde även till ett filter-paket, ett UV filter, polarisationsfilter, gråfilter och starfilter. Så nu ska det fotas!
Nästa lördag ska jag faktiskt fota på ett dop, det ska bli riktigt kul! :) 
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: