16 april

Nu är det bara en skoldag kvar att orka med innan det är lov! Idag slutade jag vid 2 och då åkte jag iväg med min balklänning till en sömmerska som ska sy in och upp den. Klänningen kom i fredags men den va alldeles för stor, men annars var den jättefin så jag tror det kommer bil bra när den väl passar!
Blev inge gym idag, har istället varit hemma hela eftermiddagen och kvällen och bara tagit det lugnt, skönt ibland! Mamma kom förbi förut och lämnade ett stort påskägg med massa gott i till mig och Daniel, bästa mammi! Sen har jag suttit i soffan och tittat på Top Model och norska Paradise Hotel. Gjorde iordning en tallrik med massa gott och doppade i nutella, mums! Daniel är i Stockholm ikväll och kollar på fotboll så han kommer inte hem än på några timmar. Jag ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorgon!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: