6km sprungna!

Skola idag som sagt och idag drog poängjakten igång. Vi bockade av ett par uppdrag, bland annat att dricka råa ägg. Dock så klarade inte jag det, haha... Kunde inte svälja när jag hade det i munnen så fick spotta ut det igen, så vidrig konsistens... 
När jag slutade drog jag till gymmet. Men tyckte det kändes lite träligt att va inomhus och springa på bandet så jag drog med Daniel ut till A9 när jag var klar så sprang vi runt 6km spåret. Jag drog med han dit och han drog med mig runt, skulle man väl kunna säga haha. Trodde jag skulle avlida redan efter 2km... Men jag klarade hela vägen, heja heja! Har aldrig tyckt om att springa bara för att jag har sämst kondition och jag ger mig alldeles för lätt. Så det är väl dags att ta tag i det nu antar jag. Känns ju så skönt efteråt! 
Sen när vi kom hem blev det mat och sen har vi bra suttit framför tvn och tittat på Top Model och Talang. Nu blir det sängen! 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: