Akuten igår

Igår när jag stod och lagade mat ringde Daniel och sa att jag måste avbryta och följa med han till akuten. Blev livrädd och trodde han hade bruttit ett ben eller något på träningen, haha. Men som tur va var det inte en sån stor skada. Han hade slagit sin ena lillfingerknoge lite fel, den satt några centimeter för långt upp på handen. På sjukhuset så röntga dom och konstaterade att ett ben är brutet. Sen fick dom dra rätt knogen och gipsa, så nu måste han gå med gipset i tre veckor. Haha klant... 
Vi kom inte hem fören halv 1 inatt. Det tog så lång tid för vi fick sitta och vänta hur länge som helst på läkaren, sen röntgen och allt annat. Verkade som att det bara jobbade en läkare på den avdelningen just då så det gick otroligt segt...

Idag hade jag kort dag i skolan, slutade redan vid lunch och det är aldrig fel! Så då gick jag till gymmet och körde ben, sen gick jag förbi solariumet och solade 20 min innan jag gick hem. Under kvällen har Tilda och jag varit hos Halle, han blev klippt och sen drog vi till donken.
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: