Älskar detta väder!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här! Har inte haft någon ork till att blogga, har njutit av ledigheten och det fina vädret som inte kunde kommit lägligare! Jobbade hela tisdagen och torsdagen men annars har jag bara tagit det lugnt. I måndags var jag nere hos mamma och pappa hela dagen, vi grillade och firade min bror som fyllde år. Sen på kvällen blev det städning och tvättning av bilarna, det behövdes verkligen!
I onsdags var jag på gymmet med Frida under förmiddagen och sen grejade jag hemma, städade och lite sånt. Och på kvällen bjöds det på mat hos svärföräldrarna för att Frida fyllde år. Även igår var vi där och då blev vi bjudna på grillat! 
 
Idag har jag jobbat som vanligt, typ åttonde lördagen i rad som jag jobbar nu haha. När vi slutade följde jag med Bella och några fler till Pizza House och åt. :) 
Nu under eftermiddagen blev det en skärgårdstur och en glass i kvällssolen med älskling, Frida och Niklas. 
 
Nu är lovet nästan slut, på måndag är det skola igen men det är en kort vecka så det är skönt. Även om det är jobbigt att gå tillbaka till skolan efter lov så ser jag fram emot dom två närmaste veckorna, då ska vi nämligen ha poängjakt på Brogården så det kommer nog bli två roliga veckor! Sen är det ju inte alls lång tid kvar till studenten, känns nästan overkligt att det snart bara är en månad kvar! Och den månaden kommer nog gå väldigt fort så det är bara att hålla ut! 
 
Mina små älsklingar! ♥

Kommentarer
Annika

Så fina bilder och söta katter :D

2014-04-26 20:20:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: