Pluggdag

Igår under kvällen var vi ett gäng och grillade hemma hos Jimmy innan vi drog bort till bilträffen på Environiqs parkering. Dit kom det förvånadsvärt mycket folk, så det var kul! 
 
Idag fick jag äntligen sovmorgon, så skönt! Sen har jag varit hemma hela dagen och skrivit på mitt muntliga NP som jag har imorgon. Smart som man är börjar man inte med det förens dagen innan... Tog en paus förut och gick ut i det fina vädret, knallade upp till Lisas höjd och sprang ett varv på spåret. Sen unnade jag mig lite godis och en Mexico från Pizza House. Det fick upp plugg-motivationen en aning så fick till slut ihop ett föredrag. 
Duschade precis och nu ska jag lägga mig. Har skola i fyra dagar till nu innan jag går på påsklov!! 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: