Kalas

Igår var jag nere i Rudkoga hela dagen, det var födelsekalas för min lillasyster som fyller 16år imorgon. Kom ner dit vid 1 ungefär så hjälpte jag dom med de sista förberedelserna innan släkten skulle komma. Dekorerade cupcakes och lite sånt. Sen när släkten åkt hem åkte vi och åt pizza, det satt fint! Var så sugen på pizza och som tur va var dom också det! Klockan blev 9 innan jag var hemma och då la jag mig i soffan framför tvn, sen läste jag några kapitel innan jag gick och la mig. 
 
Idag sov jag till 11 ungefär, så himla skönt att ha lov! Det kunde inte komma mer lägligt än nu när vi har mycket i skolan!
Vid 12 drog jag ner till stan och lunchade med Tilda, sen handlade jag lite innan jag drog hem igen. Var även på gymmet förut och körde spinning 1h och sen rygg och axlar. Sen blev det mat framför Top Model och Talang. 
Nu sitter jag och skriver lite på gymnasiearbetet, men ska nog sätta mig och läsa istället!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: