Kan inte hålla mig ifrån dig det är som du förtrollat mig

Igår var det jobb för min del under dagen, sen var jag på gymmet efteråt. Sprang 20 min på löpbandet utan paus och för att vara mig är det väldigt bra, haha! Har aldrig haft någon direkt kondition och då blir jag så lat med att springa så bryter alltid såfort det blir lite jobbigt. Men nu har jag bestämt mig för att jag ska få upp konditionen!
Sen när jag kom hem och hade duschat osv så kom Tilda hit, vi satt och pratade en stund och åt lite godis. Lite senare tog vi en tur till Björneborg bland annat och hälsade på hos Tildas bror Johan och hans sambo. Det var även lite fler folk där. Hade det väldigt trevligt och klockan drog iväg och blev över 1 innan vi åkte hemåt. 
 
Idag har jag städat här hemma och sen har jag skrivit på en religionsuppgift. Men tog en paus vid 5 då Tilda och jag åkte ut till skärgården och gick en bit i regnet. Resten av kvällen har jag suttit framför Vampire Diaries och nu blir det snart sängen! 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: