Long time no see

Nu var det längesen jag skrev här! Mina dagar har sett nästan likadana ut denna vecka så har inte haft något speciellt att skriva om. 
Men i tisdags iallafall åkte jag och Tilda ner till mamma och pappa för att mamma och Fannie skulle klippas. Så blev vi kvar där och fick mat, det är allt skönt att komma ner till landet ibland! :)
Igår var jag på gymmet efter skolan och sen åkte jag upp till Tilda när jag hade duschat. Vi tog nämligen tacomys igår istället eftersom det är alla hjärtans dag idag. Riktigt gott med tacos! Sigge och Hanna kom förbi lite senare också men sen drog jag hem vid halv 10 ungefär. 
Idag har det varit skola som vanligt, jag och Rikard är ju även på Rolls-Royce på morgonen, då vi egentligen har sovmorgon, och jobbar med gymnasiearbetet. Och idag var det smörgåstårta och vanlig tårta på morgonfikat för att det är en som ska sluta på den avdelningen, så vi kom ju inte därifrån hungriga iallafall! Nästa fredag kommer nog bli vår sista gång där eftersom vi har sportlov veckan där på, och sen ska gymnasiearbetet vara klart när vi kommer tillbaka från lovet. Så även om vi inte är färdiga med arbetet så får vi nog avsluta nästa vecka! Så då är det vi som bjuder på fika! :) 
 
Igår fick vi fika av vår designlärare, mums!
 

Kommentarer
Mathilda

Det låter verkligen som fina dagar! :)

2014-02-14 18:32:54
URL: http://mathilda.nu
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: