Nike

Imorse vaknade jag av att Daniel ställde sig och hoppade i sängen när klockan var typ 9... Då möttes han av ett surt och trött ansikte haha! Men gick ändå upp då för kunde inte somna om. Skönt iallafall att jag inte har var bakis från igår. Gjorde mig iordning och åt frukost för sen skulle jag, Daniel och Nicke åka till Karlstad. Jag ville dit för att kolla efter träningsskor så dom fick följa med eftersom jag inte kunde köra bil. Passade även på att kolla i lite fler affärer när vi ändå var där. Hittade dom snyggaste Nike skorna och då sa Daniel att jag kunde få dom i tidig alla hjärtans dag present, bästaste killen!! ♥ Jag som vanligtvis brukar komma hem med flest kassar kom idag hem med minst haha, grabbarna handlade en hel del! Utöver skorna så fick jag med mig en topp, träningsshorts och ett träningslinne som matchar skorna. Så jag är nöjd! :) Har ju beställt en del kläder denna månad redan så får spara lite på pengarna nu! 
 

Kommentarer
Linnea

Hej! Vart köpte du skorna? Super snygga :)

Svar: Hejsan! Dom är från XXL :) ja jag älskar dom!
Ronya Karlsson

2014-03-01 12:28:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: