Partylördag

Igår kunde vi flytta fram sista lektionen så vi slutade mycket tidigare än vanligt. Så jag började även på jobbet tidigare och jobbade till 6. Då åkte jag hem en snabbis och sen vidare till Tilda för tacomys. Hann att sätta oss i soffan en stund med massa gott också innan vi skulle upp till Halle för att han och Jimmy behövde klippas. Sen blev det hemfärd. 

Idag har jag jobbat, när jag slutade drog jag till gymmet och körde kondition och några rumpövningar. Sen har jag suttit här en stund och kollat på lite träningskläder, finns ju så mycket snyggt! Och massa snygga Nike skor så jag vill ha nästan allihop! Synd bara att dom är så dyra och nästan alla är slut överallt... 
Men nu ska jag iallafall slänga i mig lite mat och sen duscha och göra mig iordning. Ikväll är det inflyttningsfest hos Tildas bror och hans tjej. Dom har precis flyttat till hus så det ska bli kul att se hur dom har det, och så hoppas jag att det blir en rolig kväll! :) 
 
Gårdagens! Lite nytt från min garderob, peplum toppen från Nelly och koftan från Lindex. :) 

Kommentarer
Kajsa

Åh vad fin du är! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Ronya Karlsson

2014-02-02 00:18:28
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: