Slappis dag

Igår när jag var ledig så var jag som sagt i Degerfors och kollade efter balklänning, hittade dessvärre ingen som jag fastnade för men nu tror jag att jag vet vilken färg jag ska köra på! När jag kom hem igen blev det lugnt en stund men sen ringde mamma och frågade om jag ville med till kinan för dom hade tänkt åka in och äta. Så jag följde med dit och åt god mat. Men hade lite bråttom hem och duscha och göra mig iordning för att sedan dra på fest! Åkte upp till Tilda och gjorde mig klar och så började vi dricka lite där, Tildas gamla klasskamrat Miranda kom dit också. Sen fick vi skjuts upp till Ricke där vi spenderade kvällen med massa andra. Hade en riktigt trevlig kväll!!

Idag har det varit väldigt slött, gick upp tidigt för att jag inte kunde sova så jag somnade i soffan en stund lite senare på dagen. Sen åkte vi för att hämta mig bil hos Tilda och passade på att handla på vägen. Jag stod för maten ikväll och det fick bli fläskytterfilé, potatis och sallad. Sen när älskling drog till träningen så satte jag mig och skrev lite religion. Det märks verkligen att vi är inne på sista terminen nu för det är inlämninguppgifter hit och inlämningsuppgifter dit... Och så har vi ju den där jäkla gymnasiearbetesrapporten som ska vara inne efter sportlovet och vi är inte ens klara med arbetet ute på Rolls-Royce än. Så känns lite stressigt...
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: