Snart sportlov!

Nu är det bara två dagar kvar tills vi går på sportlov! Ska bli så himla skönt att ha lite ledigt och slippa gå upp tidigt på morgonen. Dock så måste jag lägga ner en del tid på gymnasiearbetesrapporten så kommer väl inte få så mycket ledighet ändå haha... Den ska vara inne måndagen efter lovet och nästa helg är ju jag och Tilda i Stockholm så måste göra klart den under nästa vecka. 
 
För mig har väl denna vacka sett ut ungefär som alla andra, skolan under dagarna sen gymmet på kvällen. Känns skönt att vara igång ordentligt med träningen och ha en rutin på det hela. Nu har jag 3 fasta dagar i veckan som jag delat upp alla muskelgrupper på. Sen försöker jag få in ett eller två extrapass i veckan om jag har tid och ork. Tycker om att spendera tid på gymmet och jag älskar den sköna känslan efter ett svettigt gympass!
Igår fick jag hoppa in och jobba ett par timmar på eftermiddagen, och idag jobbade jag eftermiddagen som vanligt. Sen jobbar jag även fredag eftermiddag och lördag!
Imorgon har vi två inställda lektioner vilket betyder att jag börjar efter lunch, klagar inteee! Så nu tänkte jag lägga mig och kolla något avsnitt från någon serie innan jag ska sova. Har sett klart alla avsnitt på senaste säsongen av Vampire Diaries så vet inte riktigt vad jag ska titta på nu. 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: