Trötter

Vilka långa dagar det har varit denna vecka! Har inte riktigt haft tid eller ork till att skriva något här. Har jobbat efter skolan både i tisdags, igår och idag, även imorgon jobbar jag. Sen har jag varit på gymmet efter jobbet varje dag så har kommit hem rätt sent och då ha det bara blivit soffan och Paradire Hotel. Igår tränade vi ben så idag har jag sån jäkla träningsvärk, det gör ont att sätta och ställa sig upp haha.. Men idag skippade vi gymmet, för imorse vaknade jag och hade lite ont i halsen så ville inte riskera att göra det värre... Vill verkligen inte bli sjuk igen, tycker att jag har varit tillräckligt sjuk på såpass kort tid nu. 
Ska nog ta och hoppa i säng snart och försöka få lite mer sömn än vad jag fått dom senaste nätterna. Har haft svårt att somna fast jag varit jätte trött. Men riktigt skönt att det är fredag imorgon! Och på lördag är jag ledig så då tänkte jag åka iväg till Degerfors och kolla på balklänningar. Har inte haft tid till att åka iväg än så nu börjar det nog bli dags!
 

Kommentarer
s a r a h m o b e r g

Vad fint lockigt ditt hår är ^^, Är det naturligt?

Svar: Tackar! :D ja det är naturliga lockar!
Ronya Karlsson

2014-02-12 12:58:52
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
s a r a h m o b e r g

Sv: Det var superfint :)

2014-02-13 19:00:02
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: