Nya skal

Usch va trött jag har varit idag! Imorse var jag tvungen att släpa mig upp tidigare än vanligt för vi skulle börja första lektionen lite tidigare, så ingen sovmorgon för mig... Sen var jag hemma en stund på lunchen innan jag började jobba vid 2. När jag äntligen kom hem förut kom älskling hem samtidigt med thaimat, satt fint det! Sen har vi bara suttit framför tvn. Jag har suttit och grejat med några bilder i photoshop, men det visar jag en annan dag! 

Hämtade ut ett paket förut och i det fanns det några nya skal och armband! Byter skal typ hela tiden så alltid kul med lite nya. :)

Kommentarer
Julia

Fina bilder! :)

Svar: Tack!! :)
Ronya Karlsson

2014-01-30 17:24:37
URL: http://juliaofelias.blogg.se/
Felicia

fina bilder. vart köpte du det skalet med flickan på? :)

Svar: Tack så mycket! Alla skal är från miniinthebox.com :) där finns det jättemycket fina!
Ronya Karlsson

2014-02-03 18:33:41
URL: http://feliciaivarssons.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: