1 dag kvar!!

Ja här lyser jag med min frånvaro. Har verkligen inte haft ork att blogga något. Förra veckan hade jag fullt upp med jobba hela veckan typ, så va riktigt trött när jag väl kom hem och satt mig i soffanen stund innan jag gick och la mig.
 
Och nu under denna vecka har jag varit så stressad och uppspelt inför allt som har med studenten och balen att göra, haha! Vill verkligen att allt ska va ordnat och att det ska bli perfekt, så hjärnan har gått på högvarv de senaste dagarna kan man säga! Har gått igenom allt som ska göras och om jag glömt att fixa något osv. Men nu tror jag det mesta är klart, min snälla far har fixat tak och allt på flaket åt oss, så imorgon ska vi skriva på lakan och fixa det sista. Mamma och Fannie kommer även in imorgon eftermiddag så ska vi åka ut till lokalen, där min mottagning ska vara, och duka och fixa klart den inför torsdag. 
Idag var jag och hämtade min balklänning hos sömmerskan och den satt helt perfekt! Så blev lite lugnare nu när jag vet att den är helt klar, så nu ska den bara hänga där och vänta på att det ska bli lördag!
 
ÅÅH VA TAGGAD JAG ÄR!!! Det börjar verkligen kännas nu att vi snart är i mål, snart står vi där på trappan i våra vita mössor och sjunger(skriker) halsarna av oss! Fyfan va kul vi kommer ha!!
 
Igår var jag och fixade naglarna, blev riktigt nöjd! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: