Grattis till mig!

En dag försent men jaja, haha! Har nästan glömt bort min födelsedag eftersom det har varit så mycket de senaste veckorna, studenten och allt annat som jag sett fram så emot! Blir inte så mycket firande för mig nu eftersom hela släkten träffades på min student så vi sa väl att det var ett kombineratt studentfirande/födelsedagsfirande. 
Spenderade min födelsedag på jobbet, sen på kvällen grillade jag med Tilda och hennes mamma. Blev även fika och massa prat för Tildas och min del på kvällen. Så fick jag presenter av henne, en Versace parfym och en fin bricka, tack såå mycket bästa! ♥
Imorgon kommer familjen in så ska vi åka och äta någonstans och fira mig och att min lillasyster gått ur nian. Sen på lördag ska jag och älskling åka ut och äta osv. Så lite firande blir det allt ändå! :) 
 

Kommentarer
ida foto. ♛

grattis i efterskott! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Ronya Karlsson

2014-06-12 22:08:20
URL: http://prinsesc.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: