Helg!!

Väldigt glad över att jag tog helt idag! Skönt med långhelg så jag kan sova ut i några dagar, det behöver jag verkligen! Så förut firades det lite, hela Rolls-Royce hade after work på Mastmagasinet. Där samlades vi och fick baguetter och drack lite gott. Men jag blev inte långvarig, Daniel hämtade mig så åkte jag hem och satte mig framför datorn. Har ett antal bilder att redigera från ett fotojobb jag gjorde i helgen. Fotade ett kombinerat bröllop och dop nere i Rudskoga, så nu ska jag fixa klart bilderna så brudparet kan få dom!
 
Förövrigt så trodde jag att jag skulle komma igång på gymmet igen efter ett litet uppehåll. Men fick ont i halsen både förra veckan och i måndags efter att jag varit där, vet inte riktigt om det är en förkylning på g. Känner inget nu så får hoppas att jag klarar mig!
 
Invigde mina nya snygga tights som jag fick i födelsedagspresent!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: