Långklänning

Har haft lite svårt för det här med långklänning tidigare, svårt att se mig i det. Men nu har jag börjat tycka att det är riktigt fint så jag införskaffade mig en förra veckan. Denna hittade jag på Lindex! Har aldrig direkt varit en klänning-tjej egentligen. Speciellt inte när jag var liten och fram tills några år tillbaka nu. Då valde jag hellre långbyxor för att jag inte trivdes i klänning, trivdes inte att visa mina ben. Men nu går jag i klänning ibland! Och idag fick det bli långklänning!
 
Denna vecka har vi haft ganska slappa dagar i skolan, har inget kvar att göra så det är typ bara betygssnack och sen får vi sluta. Är väldigt nöjd över mina betyg än så länge faktiskt, har underkänt i fysik men alla andra kurser klarar jag med marginal, känns bra!  Fysiken har jag gett upp hoppet om skulle man kunna säga haha, har lagt den åt sidan helt och tänkte plugga upp den senare om jag behöver den för att komma in på något speciellt program. All fokus har istället varit på att klara alla andra kurser. Betygen sätts på tisdag och sen har vi inte så mycket skola kvar, nästa vecka är ju kort vecka och efter det är det avslutningsveckan. Känns sjukt att det är så kort tid kvar!! Veeet att jag sagt det typ hundra gånger nu, meen det ÄR sjukt. Sjukt att jag snart tar STUDENTEN!!
 
Och direkt efter studentveckan börjar jag sommarjobba på Rolls-Royce. Jätteglad över att jag fick jobb där denna sommar också! Dock ska jag jobba uppe på labbet på Höje den här gången så kommer få helt nya arbetskamrater, men det kommer bli kul. Så för mig blir det ingen ledighet inte... Som det ser ut kommer jag ha jobb hela sommaren fram tills vi åker utomlands i augisti, kanske bara får någon vecka ledigt. Men jag ska väl inte klaga, skönt att ha sommarjobb fixat!
Sen får vi se vad jag gör efter sommaren. Just nu vet jag inte själv om jag vill fortsätta plugga eller jobba ett tag... Det beror nog helt på hur beskeden från universiteten ser ut i juli-augisti, eller när som nu kommer!
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: