Nya tights

Idag hade vi teknikprovet och det kändes faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle göra. Satt och pluggade hela eftermiddagen och kvällen igår så jag antar att det hjälpte även om det kändes hopplöst att få in allt i huvudet igår, haha. 
Fick sluta tidigare än vanligt idag och det va skönt! Har inte så mycket kvar i kurserna nu så det är svårt att fylla ut lektionerna. Så jag var på gymmet vid 3 och sen när jag var klar där gick jag och solade. Sen har jag bara tagit det lugnt, njuter jämt lite över att inte ha något plugg kvar nu typ!
 
Förut när jag kom hem låg detta på bordet, blev jätteglad och överraskad! Blir alltid roligare att gå till gymmet när man har nya kläder att träna i! Tack så mycket min älskling! Inte bara för presentren utan även för all hjälp, stöttning och uppmuntran till att fortsätta kämpa när motivationen inte är på topp! ♥

Kommentarer
Kajsa

Snygga!

Hej! Nu har jag startat igång en helgens bloggtävling på min blogg! Jag skulle bli jätteglad om just du anmälde dig och reglerna är väldigt enkla. Kram :)

http://kajzas.blogg.se/2014/may/helgens-blogg.html#comment

2014-05-16 20:12:38
URL: http://kajzas.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: