Poängjakten

Idag tog jag en välförtjänt lång sovmorgon. Brukar bil så på söndagar eftersom jag alltid jobbar lördagar och inte får sova så länge då. Riktigt tråkigt väder idag så jag har legat inne hela dagen i princip, en riktig slappdag! Har suttit och pluggat till det sista teknikprovet vi har på tisdag. Men det känns omöjligt att få in allt i huvudet för det är verkligen hur mycket som helst. Hade behövt delat upp det i två prov egentligen... Men nu är det bara detta prov kvar sen är vi i princip i mål i alla kurser. Känns otroligt bra att vi närmar oss slutet!
Även denna vecka har fyllts upp med poängjakt för oss treor på Brogårn. Ikväll avlsutas den och då ska poängen räknas. Så jag ska uppdatera bloggen med dom sista uppdragen så får vi se hur detta går! Priset för den klass som vinner är alltså att få springa ut som första klass på studenten. Kanske inte det viktigaste för vissa men det är ändå kul att vara med och delta och göra massa konstiga uppdrag. Samt hålla teknikarna kvar på toppen eftersom de vann och fick springa ut först förra året. ;) För er som vill kolla in vår blogg och se bilder/filmer på alla uppdrag så hittar ni den HÄR!
 
Min helg har varit bra, i fredags var Tilda och jag på överraskningsfest för Sara Wedberg under kvällen. Dock var jag nykter men jag hade roligt ändå, det blev en väldigt bra kväll med trevliga människor!
 
Igårkväll var jag och Daniel plus Daniels föräldrar bjudna ner till mamma och pappa. Vi åkte dit ner till kl 18 och då blev det grillat och efter det en jättegod efterrätt. Satt på altanen och pratade och hade det trevligt hela kvällen och klockan hann bli 1 innan vi åkte hem. 
 
Nu ska jag och älskling slå på en film!
 

Kommentarer
Linnea Sandström

Jättefin!:)

2014-05-12 14:49:40
URL: http://sandstrom.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: